QR Code for Akademia Managera Gastronomii

Akademia Managera Gastronomii – zarządzanie gastronomią.

Już w najbliższych dniach, 4 – 6 czerwca 2019 r. w Katowicach, w ramach cyklu szkoleń otwartych organizowanych przez naszego Partnera – sieć Hotele Plus, odbędzie się Akademia Managera Gastronomii.

Wydarzenie wyróżnia bogaty, 3-dniowy plan szkolenia o szerokiej tematyce związanej z zarządzaniem gastronomią i zajęcia prowadzone w różnorodnych formach: wykłady, warsztaty, prezentacje, dyskusje.

W programie także udział naszej ekipy – omówimy zagadnienia związane z zarządzaniem systemem gastronomicznym.

Akademia Managera Gastronomii

PROGRAM SZKOLENIA

  • Kierowanie i zarządzanie restauracją w aspekcie prawa pracy, prawa handlowego oraz przepisów sanitarno – epidemiologicznych;
  • Manager lubiany przez zarząd i właściciela a manager lubiany przez zespół – sztuka kompromisu w zarządzaniu – dekalog managera;
  • Właściwa rekrutacja kluczem do odpowiedniego wyboru pracowników;
  • Odpowiedni pracownicy drogą do sukcesu lokalu gastronomicznego;
  • Wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko – procedury operacyjne;
  • Odpowiednio zdefiniowane zakresy obowiązków stanowiskowych;
  • Zasady tworzenia procedur operacyjnych na stanowiskach: manager, barman, kelner;
  • Prawidłowa komunikacja w zespołach: sala – bar, sala – kuchnia;
  • Sztuka delegowania zadań – manager i szef kuchni – jak sobie radzić w swoich działach;
  • Rola szefa kuchni w zespole w czterech podstawowych obszarach działalności: operacyjna, sprzedaż, administracja, stosunki międzyludzkie;
  • Nowoczesne technologie kulinarne – czy pomagają w efektywniejszej pracy w kuchni;
  • Karta menu kluczem do sukcesu lokalu gastronomicznego;
  • Elementy zarządzania kosztami w gastronomii, podstawowe wiadomości w zakresie gospodarki magazynowej;
  • Jak rozliczać, jak wychwycić nadużycia, jak przeciwdziałać nieprawidłowościom;
  • Smak i zysk – ścisła współpraca szefa kuchni z managerem;
  • Rentowna restauracja – zarządzanie kosztami w restauracji w oparciu o kontrolę czasu pracy, koszty surowców, kary i nagrody oraz koszty operacyjne;
  • Karać czy nagradzać – dylematy managera, jak robić to prawidłowo;
  • Poza finansowe motywowanie pracowników;
  • Programy motywacyjne – techniki sprzedaży dla kelnerów i barmanów;
  • Obniżanie kosztów w gastronomii – grupy zakupowe;
  • Programy lojalnościowe – zwiększenie liczby gości w restauracji;
  • Rabaty czy zawsze warto je stosować?;
  • Prawne aspekty stosowania kar i egzekwowania nadużyć przez pracowników;
  • Sprzedaż od zlecenia do rozliczenia – prawidłowość działań;

Więcej informacji oraz zapisy – na stronie Organizatora lub skontaktuj się z nami.

napisz do nas