S4H CRM

S4H CRM logoS4H CRM – zarządzanie zasobami

S4H CRM to zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami firmy. To niezbędne narzędzie pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w obiekcie.

S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty np.:

Dla hotelu

  • rezerwacje pokoi,
  • planowanie menu,
  • faktury,
  • asygnaty.

Dla gastronomii

  • terminarz imprez,
  • planowanie menu,
  • planowanie zamówień,
  • faktury.

Dla produkcji

  • rezerwacje dostaw półproduktów,
  • planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały,
  • prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu,
  • faktury,
  • asygnaty.

Wraz z S4H CRM oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu, posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

Zapoznaj się z możliwościami oprogramowania S4H!

s4h logoS4H POS logoS4H CHEF logoS4H CRM logoS4H KDS logoS4H POS Lite logoS4H Catering logoZamów.S4HONLINE logoS4HONLINE PanelManager logo