QR Code for Mini POS na poprawę komunikacji
Mini POS na poprawę komunikacji

Długie oczekiwania na dania podane przez kelnera, brak doniesienia dodatkowego talerza czy też nowego kompletu sztućców dla klienta, niespójność specjalnych życzeń dla poszczególnych dań.

Takie przykładowe sytuacje powodują, że klient najprawdopodobniej już nie wróci do naszego lokalu, a co więcej, istnieje duże prawdopodobieństwo że swoje niezadowolenie z obsługi wyrazi w internecie, dając niską ocenę restauracji, na czym ucierpi wizerunek firmy.

Takim sytuacjom zapobiega zastosowanie mobilnego stanowiska sprzedaży – mini POS
panel zamówienia mini pos
Pod pojęciem mini POS kryją się dwie rzeczy: urządzenie (smartfon lub tablet) oraz oprogramowanie, które umożliwia natychmiastową łączność z kuchnią, dzięki sieci bezprzewodowej Wi-Fi.

Kelner, będący wyposażony w powyższe urządzenie, podczas przyjmowania zamówienia od klienta wprowadza od razu dane pozycje do systemu. Ponadto ma on możliwość adnotacji dotyczących specjalnych życzeń (np. brak danego składnika w potrawie czy też aby dany napój był zaserwowany w temperaturze pokojowej). Po zakończeniu i potwierdzeniu złożenia zamówienia, jest ono automatycznie wydrukowane w kuchni na drukarce czy też wyświetlone na monitorze.

Dodatkowym ułatwieniem dla kelnera jest fakt, że może on w łatwy sposób sprawdzić ceny danych potraw, obowiązujące promocje w danym dniu czy też rabaty dla grup lub na poszczególne pozycje z menu.
W momencie kiedy obsługiwany stolik poprosi o rachunek, kelner zamyka zamówienie i może przyjąć płatność bezpośrednio przy stoliku bez konieczności podchodzenia do stacjonarnego urządzenia.

Mini POS – zastosowanie

Mobilne stanowiska sprzedaży znajdą zastosowanie w każdym obiekcie gastronomicznym, gdzie priorytetem jest wysoka jakość obsługi klienta. W szczególności powinni wziąć pod uwagę zastosowanie tego zestawu właściciele lokali którzy oprócz sali posiadają letni ogródek lub ma miejsce sytuacja, kiedy przypada kilka stolików pod jednego kelnera, co powoduje wydłużenie czasu realizacji i zwiększa ryzyko pomyłek ze strony przyjmującego zamówienie.

Korzyści wynikające z zastosowania zestawu Mini POS

Największą i najbardziej istotną korzyścią jest zadowolenie i satysfakcja klientów, poprzez:

  • szybszą obsługę
  • minimalizację pomyłek ze strony kelnera
  • kompetentność kelnera

Nie bez znaczenia jest również fakt, że przy zastosowaniu oprogramowania mini POS ma miejsce skrócenie czasu realizacji zamówień, a także płacenia za rachunek, co skutkuje zwiększeniem rotacji stolików oraz liczby obsługiwanych klientów.

Masz pytanie? Napisz do nas.