DM Plaza

system recepcyjny PMS DM Plaza

System do zarządzania obiektami hotelowymi – DM Plaza

DM Plaza 2013 jest programem komputerowym przeznaczonym dla hoteli, pensjonatów, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych i SPA oraz innych obiektów świadczących podobne usługi.

Dostępny jest w kilkunastu wariantach cenowych, różniących się od siebie funkcjonalnością. Dzięki temu jesteśmy w stanie precyzyjnie dopasować zawartość programu, do indywidualnych potrzeb Klienta. Modułowa budowa systemu pozwala na łatwe rozszerzenie istniejącej instalacji o dodatkowe funkcje w zależności od potrzeb Obiektu.

Zalety programu:

  • praca w środowisku Windows
  • możliwość pełnej konfiguracji wyglądu i treści generowanych dokumentów poprzez szablony
  • rozbudowany zestaw raportów oraz możliwość budowy własnych, dzięki edytorowi raportów
  • grafiki i listy z szerokimi możliwościami wyszukiwania, filtrownia i eksportów danych
  • dwuwalutowość
  • współpraca z zewnętrznymi systemami gastronomicznymi
  • współpraca z centralami telefonicznymi oraz taryfikatorami rozmów
  • współpraca z systemami zamków hotelowych, PayTV, BMS
  • współpraca z systemami księgowymi
  • wsparcie dla prowadzenia kantoru, sklepiku hotelowego i rozliczeń minibarów
  • stabilna baza danych, funkcja automatycznej archiwizacji
  • możliwość obsługi sieci Obiektów
  • modułowa architektura
  • szczegółowa konfiguracja poziomów dostępu dla poszczególnych użytkowników systemu
  • coraz liczniejsza sieć autoryzowanych partnerów handlowych i serwisantów na terenie całego kraju oraz telefon serwisowy
  • jest niedrogi w zakupie, szybki we wdrożeniu i ekonomiczny w utrzymaniu
  • jest rozwijany w zależności od potrzeb Klientów oraz zmian przepisów prawnych


Standardowa licencja Recepcja umożliwia obsługę Gościa od chwili zapytania o dostępność miejsc w Hotelu, poprzez cały jego pobyt.

  • grafik obiektu z rozbudowaną możliwością filtrowania widoku
  • obsługa Gości indywidualnych oraz grup
  • sprzedaż (również dla osób spoza Hotelu)
  • dokumenty kasowe i płatności
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi
  • potwierdzenia i  specyfikacje rezerwacji; karty Gości i inne wydruki
  • raporty

Konferencje to dodatkowy moduł pozwalający na zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych, wraz z określeniem dodatkowych potrzeb Klientów (np. układ sali, dodatkowe usługi).

  • czytelne grafiki zasobów
  • graficzna orientacyjna prezentacja układu sali
  • przesyłanie obciążeń z systemów gastronomicznych na konferencje
  • generowanie potwierdzeń i wykazów rezerwacji

Moduł magazyn umożliwia prowadzenie ewidencji dla dowolnej liczby magazynów towarów i usług. Może zostać powiązany z innymi modułami systemu, aby sprzedaż bądź wydania towarów były automatycznie rejestrowane.

  • powiązanie magazynów z innymi modułami systemu
  • rozliczenia magazynowe
  • remanenty
  • receptury

System DM Plaza posiada liczne raporty standardowe, które mogą być uzupełnione lub zmienione zgodnie z potrzebami Obiektu.

  • automatyczne drukowanie raportów (dobowe/zmianowe)
  • personalizacja wydruków
  • możliwość ograniczenia dostępu do raportów dla określonych Użytkowników
  • tworzenie nowych zestawień informacji zawartych w systemie

DM Plaza może współpracować z zewnętrznymi systemami oraz urządzeniami, ułatwiając obsługą Obiektu hotelowego.

  • automatyczna rejestracja sprzedaży na drukarce fiskalnej
  • współpraca z centralami telefonicznymi
  • generowanie kart zamków hotelowych
  • wymiana danych z systemami finansowo-księgowymi
  • eksport danych do plików MSOffice, XML, CSV, HTML, PDF
  • współpraca z czytnikami dokumentów tożsamości
  • obsługa kart magnetycznych i chipowych – elektroniczny portfel Gościa

Moduł CRM w DM Plaza rozszerza standardowe możliwości systemu o obsługę korespondencji (zarówno elektronicznej, jak i tradycyjnej). Pozwala na zapis w bazie danych obrazu każdego generowanego dokumentu, bezpośrednią obsługę poczty e-mail, przypomnienia o zaległych sprawach.

| DM Plaza | DM Plaza OnlineAJ Pay | Sprzęt IT | Urządzenia fiskalne | Wyposażenie |

napisz do nas